Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY (verze 004 z 01.04.2024)

Obchodní společnosti DIACOM TECHNOLOGY INC s.r.o., se sídlem Jedová 189, PSČ 277 11 Neratovice, identifikační číslo: 284 59 661, zapsaná v obchodním rejstříku pro Výrobu, obchod a služby neuvedeé v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona umístěného na internetové adrese https://www.healthycom.cz.

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ (Eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.)

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.healthycom.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek mohou být sjednána v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. Odchylná ujednání musí být písemná.

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít též v cizím jazyce, pokud se na tom smluvní strany dohodnou.

1.4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1.5. V případě osobního odběru zboží v prodejnách HEALTHYCOM (nebo ve skladech HEALTHYCOM) účtovaného za ceny bez české DPH, dodaného osobě/firmě se sídlem v jiném členském státu EU, registrované k DPH v jiném členském státě EU, odběratel předá HEALTHYCOM kopii registrace k DPH v jiném členském státě EU a převezme závazek přepravit zakoupené zboží mimo území ČR podpisem Prohlášení pořizovatele zboží nebo zmocněné třetí osoby. Při nesplnění těchto podmínek bude zboží účtováno včetně české DPH. Prohlášení pořizovatele zboží je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Za splnění těchto podmínek je odpovědný kupující.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET A MARKETINGOVÝ SYSTÉM

Po vypracování dvoufázového, vícestupňového marketingového plánu byla provedena řada testů s pomocí umělé inteligence, které ukázaly nejen spolehlivost algoritmů, ale také možnost rozšíření a rozvoje vlastních prvků algoritmů používaných v programu marketingového řízení. Tato vylepšení nejen usnadní a zlepší práci účastníkům marketingového plánu, ale také zvýší jejich vlastní ziskovost.

Chcete-li se stát členem marketingového systému Diacom-Bio-Active, musíte předložit vlastnoručně podepsanou přihlášku s požadovanými údaji a vlastnoručním podpisem, anebo se zaregistrujte podle následujících kroků:

  • Při zaregistrování nového zákazníka systém zkontroluje, že je uveden v přihlášce jako Lídr, podle jeho ID čísla a je tím pádem ověřena osoba.
  • V případě že ano, tak systém zašle odkaz na emailovou adresu tohoto ověřeného Lídra, při kliknutí na odkaz dostane Lídr další informace ve svém účtu, k údajům osoby, která se chce přihlásit do systému. A k tomu dodatečný text v níže uvedené podobě:
  • “Já, jméno příjmení, potvrzuji, že uvedená osoba je starší 18 let, nemá žádný životní ani psychická omezení a může obchodovat v marketingovém systému Diacom Bio Active od společnosti Diacom Technology Inc s.r.o.”
  • Poté zaškrtne check-box s potvrzením souhlasu obchodních podmínek a odpovědnosti na základě uvedených podmínek.
  • Po potvrzení ověřeni osoby Lídrem, žádající osoba, která se chce přihlásit se k marketingovému systému Diacom Bio Active, její Lídr, a společnost Diacom Technology Inc s.r.o., dostanou email, potvrzující tuto skutečnost.

Po přezkoumání a schválení vaší žádosti obdržíte osobní členské číslo a heslo pro přístup do systému na adrese www.healthycom.cz. Poté, na webové stránce, musíte vytvořit první objednávku na částku minimálně 1.900 (tisícdevětset korun českých), a pro Slovenskou republiku a Polsko 80 € a můžete zahájit svou činnost.

Objednávka v menší výši se nepočítá do začátku účasti v marketingovém systému Diacom Bio Active od společnosti Diacom Technology Inc s.r.o.

Marketingový systém Diacom se skládá ze dvou fází:

První fáze je "základní", poskytuje možnost rozvoje, pokud jsou splněny minimální požadavky na účastníka, a může být zrušena, pokud jsou tyto požadavky opakovaně porušovány. Základním a nejdůležitějším požadavkem je povinnost měsíčního minimálního nákupu produktů. Porovnávali jsme a schvalovali částky, které jsou mnohem nižší než u mnoha jiných společností. Pro Českou republiku je to 1.900 (tisícdevětset korun českých), a pro Slovenskou republiku 80 €. To je vlastně jediná globální podmínka pro zachování jeho statusu a rozvoje v první fázi.

Druhá fáze - "trvalá" - neklade na účastníka vůbec žádné požadavky. Žádné jiné povinnosti než získat naběhlé bonusy a úspěšně je utratit, a to nejen za nákup produktů Healthycom, ale i za běžné výdaje.

V 1. fázi je pouze 13 úrovní. Pro postup v marketingovém systému Diacom-Bio-Active je třeba splnit určité podmínky a závazky.

Podívejme se na tyto podmínky a závazky pro všechny úrovně první fáze.

Ihned po podání žádosti a schválení se stáváte členem první úrovně marketingového systému Diacom-Bio-Active a získáváte následující výhody:

15% sleva na všechny produkty Healthycom.

*Všechny hodnoty jsou uvedeny bez DPH.

*Pro přechod na druhou úroveň je třeba provést nákup v hodnotě alespoň 10 000 Kč (400 €) a pozvat do systému alespoň 3 osoby.

Při přechodu na druhou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

18% sleva na všechny produkty Healthycom a 0,5% bonus.

*Pro přechod na třetí úroveň je třeba provést nákup v celkové hodnotě alespoň 20 000 Kč (800 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (6 osob celkem).

Při přechodu na třetí úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

21% sleva na všechny produkty Healthycom a 0,7% bonus.

*Pro přechod na čtvrtou úroveň je třeba provést nákup produktů v celkové hodnotě alespoň 30 000 Kč (1200 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (9 osob celkem).

Při přechodu na čtvrtou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

24% sleva na všechny produkty Healthycom a 0,9% bonus.

*Pro přechod na pátou úroveň je třeba provést nákup produktů v celkové hodnotě alespoň 40 000 Kč (1600 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (12 osob celkem).

Při přechodu na pátou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

27% sleva na všechny produkty Healthycom a 1,1% bonus.

*Pro přechod na šestou úroveň je třeba provést nákup v celkové hodnotě alespoň 50 000 Kč (2000 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (15 osob celkem).

Při přechodu na šestou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

30% sleva na všechny produkty Healthycom a 1,3% bonus.

*Pro přechod na sedmou úroveň je třeba nakoupit produkty v celkové hodnotě alespoň 60 000 Kč (2 400 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (18 osob celkem).

Při přechodu na sedmou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

33% sleva na všechny produkty Healthycom a 1,5% bonus.

*Pro přechod na osmou úroveň je třeba provést nákup v celkové hodnotě alespoň 70 000 Kč (2 800 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (21 osob celkem).

Při přechodu na sedmou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

36% sleva na všechny produkty Healthycom a 1,7% bonus.

*Pro přechod na devátou úroveň je třeba nakoupit produkty v celkové hodnotě alespoň 80 000 Kč (3 200 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (24 osob celkem).

Při přechodu na devátou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

39% sleva na všechny produkty Healthycom a 1,9% bonus.

*Pro přechod na desátou úroveň je třeba provést nákup v celkové hodnotě alespoň 90 000 Kč (3600 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (27 osob celkem).

Při přechodu na sedmou úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

42% sleva na všechny produkty Healthycom a 2,1% bonus.

*Pro přechod do jedenácté úrovně je třeba provést nákup v celkové hodnotě alespoň 100 000 Kč (4000 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (30 osob celkem).

Po vstupu do jedenácté úrovně marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

45% sleva na všechny produkty Healthycom a 2,3% bonus.

*Pro postup na dvanáctou úroveň je třeba provést nákup v hodnotě alespoň 110 000 Kč (4400 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (33 osob celkem).

Po vstupu do dvanácté úrovně marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

48% sleva na všechny produkty Healthycom a 2,5% bonusy.

*Pro přechod na třináctou úroveň je třeba provést nákup v celkové hodnotě alespoň 120 000 Kč (4 800 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (36 osob celkem).

Po vstupu do třinácté úrovně marketingového systému Diacom-Bio-Active získáte následující výhody:

51% sleva na všechny produkty Healthycom a 2,7% bonusy.

Na základě výsledných údajů sestavíme pro přehlednost odpovídající tabulku:

Úrovně: Objednávky Kč Objednávky € Pozvaných účastníků Sleva: Bonus:
Úroveň 1 15%
Úroveň 2 10 000 Kč 400 € 3 18% 0.50%
Úroveň 3 20 000 Kč 800 € 6 21% 0.70%
Úroveň 4 30 000 Kč 1200 € 9 24% 0.90%
Úroveň 5 40 000 Kč 1600 € 12 27% 1.10%
Úroveň 6 50 000 Kč 2000 € 15 30% 1.30%
Úroveň 7 60 000 Kč 2400 € 18 33% 1.50%
Úroveň 8 70 000 Kč 2800 € 21 36% 1.70%
Úroveň 9 80 000 Kč 3200 € 24 39% 1.90%
Úroveň 10 90 000 Kč 3600 € 27 42% 2.10%
Úroveň 11 100 000 Kč 4000 € 30 45% 2.30%
Úroveň 12 110 000 Kč 4400 € 33 48% 2.50%
Úroveň 13 120 000 Kč 4800 € 36 51% 2.70%

Abyste však nepřišli o svou strukturu a s ní i o nasbírané bonusy v první fázi, musíte splnit následující podmínku, která je stejná pro všechny úrovně první fáze, a to měsíční nákup produktů Healthycom v minimální výši 1.900 (tisícdevětset korun českých), nebo 80 €.

Jak vidíte z tabulky, splnění těchto podmínek není obtížné a zajišťuje vysoké slevy a dobré bonusy. Kromě těchto podmínek je zde ještě jedna důležitá vlastnost systému. Každý nový člen, kterého pozvete, se ve vztahu k vám stává konzultantem - "Konzultant" a vy se pro něj na oplátku stáváte vedoucím - "Lider". Hlavním rysem systému je týmový přístup, takže algoritmy systému zajišťují ochranu pozice vedoucího. V této souvislosti systém sleduje povýšení všech vámi pozvaných účastníků, a jakmile je některý z nich povýšen na vaši úroveň, automaticky se posunete o stupeň výš (počínaje druhou úrovní první fáze). Proto se vždy stanete vedoucím pro všechny své doporučené osoby, i když nesplníte požadavky pro povýšení. Nejdůležitější je splnit závazek minimálního nákupu produktů Healthycom, jak je stanoveno v první fázi marketingového systému Diacom-Bio-Active.

Druhá fáze - charakteristickým rysem úrovní této fáze, marketingového systému Diacom-Bio-Active, je to, že neexistuje žádná povinnost minimálního měsíčního nákupu produktů Healthycom. Proto můžete postoupit na vyšší úroveň druhé fáze jednoduše tím, že splníte podmínky nutné pro postup systémem. Druhá fáze se skládá z pěti životních úrovní, přičemž každá úroveň má jiný název.

Zvažte podmínky pro všechny úrovně druhé fáze.

*Pro přechod na další úroveň, je třeba provést nákup v hodnotě alespoň 130 000 Kč (5200 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (39 osob celkem).

Ihned po dosažení první úrovně druhé fáze, která se nazývá "Měď", jste okamžitě zbaveni povinnosti provádět minimální měsíční nákupy produktů Healthycom, tyto akce jsou nyní zcela zdarma. Přitom získáte následující výhody:

54% ze všech produktů Healthycom a 2.9% z bonusů.

Pro postup na další úroveň marketingového systému Diacom-Bio-Active však stále existují určité, i když nepovinné podmínky.

*Pro přechod na další úroveň, tzv. "Stříbro", je třeba provést nákup v hodnotě alespoň 140 000 Kč (5600 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (42 osob celkem).

Na této úrovni získáte následující výhody:

57% sleva na všechny produkty Healthycom a 3,1% bonus.

*Pro přechod na další úroveň, která se nazývá “Zlato”, musíte provést nákup v celkové hodnotě alespoň 160 000 Kč (6400 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (45 osob celkem).

Na této úrovni získáte následující výhody:

Již 60% sleva na všechny produkty Healthycom a 3,3% bonus.

*Pro přechod na další úroveň, která se nazývá "Platinum", musíte provést nákup v hodnotě alespoň 180 000 Kč (7 200 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (48 osob celkem).

Na této úrovni získáte následující výhody:

63% sleva na všechny produkty Healthycom a 3,5% bonus.

*A konečně, pro postup na nejvyšší úroveň nazvanou "Premier" musíte zakoupit produkty v celkové hodnotě alespoň 200 000 Kč (8 000 €) a pozvat do systému alespoň 3 nové osoby (51 osob celkem).

Na této úrovni získáte maximální výhody:

66% sleva na všechny produkty Healthycom a 3,7% bonus.

Na základě výsledných údajů sestavíme pro přehlednost odpovídající tabulku:

Úrovně: Objednávky Kč Objednávky € Pozvaných účastníků Sleva: Bonus:
Měď 130 000 Kč 5 200 € 39 54% 2.9%
Stříbro 140 000 Kč 5 600 € 42 57% 3.1%
Zlato 160 000 Kč 6 000 € 45 60% 3.3%
Platinum 180 000 Kč 7 200 € 48 63% 3.5%
Premier 200 000 Kč 8 000 € 51 66% 3.7%

Jak vidíte z tabulky, již na nejvyšší úrovni marketingového systému bude váš příjem tvořit téměř 70 % zisku, což může zaručit stabilitu a finanční nezávislost.

3. ZMĚNY

Vyhrazujeme si právo kdykoliv:

Změnit zadání a podmínky této dohody, rozšířit, přidat nebo zrušit stránku a další služby nebo kteroukoliv část stránky a dalších služeb kdykoliv na základě našeho výhradního rozhodnutí. Změna by měla být oznámena uživatelům na email, nebo by měla být zcela nahoře uvedena verze obchodních podmínek např. verze 002 z 22.2.2023

Jakékoliv změny v této dohodě budou učiněny okamžitě na základě oznámení, které vám bude doručeno e-mailem nebo bude zveřejněné na stránce (dále v textu pouze „Oznámení“). Používání našich stránek a dalších služeb po tomto oznámení bude považováno za váš souhlas s těmito změnami. Ujistěte se, že si tuto dohodu pravidelně přečtete, abyste byli seznámeni s nejaktuálnější verzí. V případě, že s novou verzí obchodních podmínek nesouhlasíte, informujte nás o tom prosím prostřednictvím kontaktního formuláře.

Stránka nebo další služby, jako celek nebo po částech, mohou být rozšířeny, změněny nebo přerušeny na základě našeho výhradního rozhodnutí. Jakékoliv rozšíření, přidání nebo změny této stránky nebo dalších služeb budou předmětem této dohody.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby, které jsou závislé na nastavení obchodních podmínek konkrétního zákazníka:

4.1.1. v hotovosti, nebo pomocí platební karty v provozovnách maloobchodních prodejen prodávajícího,

4.1.2. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,

4.1.3. bezhotovostně platební kartou.

4.1.4. bezhotovostně platebním příkazem. Specifikace platebního příkazu budou vždy na dohodě mezi prodávajícím a kupujícím a bude dohodnut předem nebo na místě prodeje.

Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží vaší e-shopové objednávky online. Na konci objednávky jste přesměrováni na platební portál banky. Zde zadáte své šestnáctimístné číslo platební karty a CVC/CVV kód.

Přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný.

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

4.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl.3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Uhrazení kupní ceny může proběhnout výše uvedeným způsobem. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu a předá ji fyzicky či elektronicky. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.

4.7. V případě osobního odběru zboží na prodejnách nebo ve skladech prodávajícího účtovaného za ceny bez české DPH, dodaného osobě/firmě se sídlem v jiném členském státu EU, registrované k DPH v jiném členském státě EU, odběratel předá prodávajícímu kopii registrace k DPH v jiném členském státě EU a převezme závazek přepravit zakoupené zboží mimo území ČR podpisem Prohlášení pořizovatele zboží nebo zmocněné třetí osoby. Při nesplnění těchto podmínek bude zboží účtováno včetně české DPH.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka, zakoupeno výslovně na přání kupujícího (zboží označené na objednávku ) , nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1. obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží . Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího doplnit email.

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5.8. Reklamace zboží

5.9. Kupující má právo na řádné a včasní plnění ze strany prodávajícího a je povinen převzaté zboží zkontrolovat co nejdříve po jeho převzetí. Pokud kupující zjistí vady na dodaném zboží, je povinen neprodleně oznámit tuto skutečnost prodívajícímu.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a vyžádat si sepsání písemné podoby závady. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1. Má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí, nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

7.2.5. a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. V případě nákupu zboží na výše uvedených webových stránkách Kupující souhlasí, že DIACOM TECHNOLOGY INC s.r.o. zpracovávat osobní údaje zákazníka, a to v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonický kontakt a adresa pro doručení zboží, pokud má být zboží dodáno na adresu určenou v objednávce.

9.3 Zpracování výše uvedených osobních údajů zákazníků bude DIACOM TECHNOLOGY INC s.r.o. provádět za účelem realizace uzavřené kupní smlouvy, dodání objednaného zboží, v případě zakoupení elektrozařízení také za účelem splnění povinností vyplývajících z platných a účinných právních předpisů vztahujících se ke zpětnému odběru použitých elektrozařízení z domácností, a v neposlední řadě také za účelem ochrany svých práv.

9.4. DIACOM TECHNOLOGY INC s.r.o. bude výše uvedené osobní údaje zákazníků zpracovávat po dobu 5 let od uzavření příslušné kupní smlouvy.

9.5. DIACOM TECHNOLOGY INC s.r.o. bude provádět zpracování osobních údajů zákazníků sama, anebo za tímto účelem pověří, v souladu se Zákonem, třetí osobu. V případě, kdy bude objednané zboží na základě žádosti zákazníka doručováno na adresu uvedenou v objednávce, poskytne DIACOM TECHNOLOGY INC s.r.o. osobní údaje zákazníka (v rozsahu: jméno, příjmení, telefonický kontakt, e-mailovou adresu a adresu pro doručení zboží) také příslušnému přepravci.

9.6. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.7. Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek je Prohlášení o zpracování osobních údajů (dostupné ZDE), které blíže popisuje nakládání s Vašimi osobními údaji.

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. DORUČOVÁNÍ DOKLADŮ

11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

12. PŘEDKLÁDÁNÍ NÁVRHŮ

12.1. Pokud nám předložíte jakékoliv nápady, návrhy nebo předložení, máme právo použít tyto vaše návrhy bez poplatků jakýmkoliv způsobem dle našeho výhradního uvážení včetně publikace na internetu. Vy můžete uveřejnit návrhy a materiály na těchto stránkách, pokud jste získali příslušné vlastnické právo a další povolení nezbytné k publikování těchto materiálů a pokud jste nám dali povolení k nakládání s tímto materiálem bez omezení. Souhlasíte, že neporušíte nebo nebudete zasahovat do práv třetích stran včetně práva na soukromí, veřejnou publikaci a intelektuálních a majetkových práv jako jsou ochranné nebo obchodní známky.

13. PROHLÁŠENÍ

13.1. Osoby, které poskytují prohlášení nebo tvrzení o našich produktech nebo obchodních příležitostech a o našich stránkách a jiných nabídkách odrážejí jejich individuální zkušenosti, jsou neoficiální a nejsou typické pro každého jednotlivce.

14. ODKAZY

14.1. Můžeme poskytnout odkazy a spojení na webové stránky třetích stran nebo zdrojů. Náš odkaz na takovéto stránky a jiné zdroje nepředstavuje žádné schválení jakýchkoliv informací, produktů nebo služeb, které jsou prostřednictvím této stránky nabízeny. Nemáme žádnou možnost kontroly webových stránek třetích stran a zdrojů, a proto neneseme žádnou odpovědnost za žádný obsah a důvěryhodnost těchto stránek a zdrojů.

15. CHYBY

15.1. Přestože usilujeme o udržení integrity našich stránek a jiných služeb, nemůžeme garantovat přesnost nebo kompletnost těchto stránek a jiných služeb. Pokud se domníváte, že jste objevili jakoukoliv chybu na našich stránkách nebo v jiných službách, kontaktujte nás, prosím na čísle: +420 777 779 978, a pokud je to možné, uveďte popis zjištěné chyby a její URL umístění a vaše kontaktní údaje. Vynaložíme veškeré úsilí, abychom vaši informaci prověřili.

16. Mimosoudní řešení sporů

16.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

16.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524 /2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006 /2004 a směrnice 2009 /22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

16.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

17. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

17.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

17.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

17.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a je přístupná v historii objednávek po přihlášení na registrační účet zákazníka.

17.4. Vytvořením uživatelského účtu účastník souhlasí a prohlašuje, že je osoba zletilá, svéprávná a uvědomuje si důsledky svého jednání.

17.5. Kontaktní údaje prodávajícího jsou k dispozici na hlavní stránce www.healthycom.cz, nebo v odstavci „Kontakty".